عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرجام هر مدیریتی واگذاری است


فرجام هر مدیریتی واگذاری است

فرجام هر مدیریتی واگذاری است

 مدیر کل زندانهای استان گلستان در مراسم تجلیل از مدیریت قبلی مجموعه، گفت: فرجام هر مدیریتی واگذاری است و چه خوبست که با سلامت و عزت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای گلستان: مراسم تکریم از ۳۷ سال خدمت صادقانه ، محمود امینی، مدیر کل قبلی زندانهای استان گلستان با حضور مسئولین و کارکنان زندانهای استان در محل سالن اجتماعات اداره کل زندانها برگزار گردید.

علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در این مراسم، گفت: فرجام هر مدیریتی واگذاری است و چه خوبست که با سلامت و عزت باشد.

وی در ادامه با طرح سئوال «آیا بازنشستگی سبب خرسندی است؟» افزود: از دونگاه باید به این سئوال پاسخ داده شود. نگاه اول بر می گردد به مدیر، که آیا خود مدیر خرسند است از بازنشستگی ، قطعا جناب آقای امینی خرسند هستند به پاس زحمات و خدماتی که متحمل شده اند و به پاس صداقت، حمدلی، صمیمیت و مهربانی که با مجموعه اداره کل زندانهای استان داشتند.

نگاه دوم بر می گردد به سازمان، که آیا سازمان و مجموعه از بازنشستگی مدیر خرسند است؟ پاسخ خیر می باشد. قطعا با رفتن جناب آقای امینی و امثال آقای امینی که سرشار از تجربه و اندخته های علمی و تجربی هستند ضایحه ای اسفناک برای سازمان می باشد. سازمانی که در جهت پیش برد اهداف سازمانی خود نیاز به علم و تجربه دیگران دارد.

در ادامه با اعطای لوح و هدایای تهیه شده توسط پرسنل مجموعه زندانهای استان از آقای محمود امینی مدیر کل سابق زندانهای استان گلستان تقدیر و تشکر گردید. 

 

فرجام هر مدیریتی واگذاری است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 770
  • کد خبر : 26956