عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کمیته تخصصی با موضوع اوقات فراغت و رفاه جوانان


برگزاری جلسه کمیته تخصصی با موضوع اوقات فراغت و رفاه جوانان

جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت و رفاه جوانان در روز چهارشنبه مورخ 12آبانماه با حضور کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان , جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت و رفاه جوانان در روز چهارشنبه مورخ 12 آبانماه با حضور کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره داشت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های اوقات فراغت مختص فصل تابستان نیست بلکه می بایست در طول فصول سال برای جوانان برنامه ریزی و اجرا شود.

متقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دستگاههایی که گزارش برنامه ها را به موقع ارسال کرده اند افزود: برخی از دستگاههای متولی و عضو ستاد ساماندهی امور جوانان تا کنون گزارش عملکرد برنامه های اوقات فراغت خود را به دبیرخانه ستاد ارسال نکرده اند و این امر در تعیین رتبه بندی دستگاههای فعال در حوزه اوقات فراغت تاثیر خواهد داشت.

متقی سپس از برگزاری جشنواره برترین های اوقات فراغت (دستگاههای اجرایی) تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : در این جشنواره از 7دستگاه برتر ( با توجه به شاخص های تعیین شده) با حضور مهندس طهماسبی معاون محترم سیاسی , امنیتی واجتماعی استانداری و جانشین ستاد تجلیل بعمل خواهد آمد.

در پایان مصوبات جلسه گذشته ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت بررسی و هر یک از حاضرین به بیان اقدامات دستگاه خود در این زمینه پرداختند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .