عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان صیادان غیر مجاز را متوقف کردند


نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان صیادان غیر مجاز را متوقف کردند

 با تلاش نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی دو عملیات قایق های موتوری غیر مجاز به همراه چند تن از صیادان غیر مجاز در حوزه استحفاظی مربوطه کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: نیروهای این یگان طی یک عملیات دریایی جهت مقابله با صیادان غیر مجاز ، در منطقه خواجه نفس، یک فروند قایق موتوری 200 قوه اسب از نوع سوزوکی با سه سرنشین، به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز از جمله 10 شاخه لنگر،یک کیلوگرم ماهی استخوانی، 30 رشته دام غیرمجاز استخوانی، به همراه 2 عدد پارو و 2 دستگاه گوشی همرا را شناسایی کردند که متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت گردیدند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در طی یک عملیات مشترک دیگر که مابین این یگان و دریابانی انجام شد، در حوزه استحفاظی آشوراده حوالی گرگانرود، دو نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند شناور 5 قوه اسب پارسیان غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان تصریح کرد: در ادامه این عملیات و در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی گمیشان، سه نفر از صیادان غیر مجاز به همراه یک فروند قایق موتوری 90 قوه اسب از نوع مرکوری فاقد شماره موتور و شاسی ، 4 کیلو ماهی استخوانی، 30 رشته دام غیر مجاز استخوانی، 10 شاخه لنگر، 2 عدد پارو، 1 دستگاه جی پی اس، 80 لیتر بنزین و 1 دستگاه گوشی همراه دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در پایان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان های حوزه استحفاظی معرفی و اعزام گردیده اند.

گفتنی است در مرحله نخست این عملیات یکی از نیروهای یگان حفاظت شیلات استان بنان حافظ سوم علی یاوری، در مقابله با صیادان غیر مجاز از ناحیه مچ دست آسیب دید که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان منتقل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 769
  • کد خبر : 27039