عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت مجموعه های سوارکاری گلستان به طور کامل به استان واگذار شد


مدیریت مجموعه های سوارکاری گلستان به طور کامل به استان واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : صبح امروز مدیریت مجموعه های اسبدوانی شهرهای گلستان پس از 20 سال ، به استان واگذار شد

همن طیبی در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد : این آرزوی دیرینه مردم استان با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و پیگیری های فراوان مجموعه استان محقق شد و از این پس ، رقابت های اسبدوانی شهرهای گنبد ، بندرترکمن و آق قلا با مدریریت استان برگزار خواهد شد

وی بیان کرد : برای رسیدن به این هدف تلاش های فراوان صورت گرفت و دلایل لزوم این اتفاق به مسوولین وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری تشریح شد تا در نهایت این مجوزها اخذ و از امروز فرایند واگذاری مدیریت این مجموعه ها آغاز شد .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : واگذاری مدیریت برگزاری این کورس به استان می تواند سرمنشا اتفاقات مبارک و بزرگی برای سوارکاری گلستان باشد که امیدواریم جامعه بزرگ سوارکاری استان گلستان که سالها پیگیر بومی شدن مدیریت مجموعه سوارکاری بودند بتوانند با برنامه ریزی درست و هدفمند ، نهایت بهره برداری را از این شرایط ببرند.

طیبی به آغاز رقابت های کورس سوارکاری پاییزه اشاره کرد و گفت : با اتمام فرایند واگذاری مدیریت ها ، این رقابت ها امسال طی هفته های آینده آغاز می شود .

همکاری فدراسیون سوارکاری کشور جهت در اختیار قرار دادن شدن ملزومات برگزاری مسابقات کمک شایانی را جهت اجراء زودتر مسابقات ایفاد خواهد نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .