عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تا کنون 215 واحد تولیدی گلستان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند

قوانلو:

تا کنون 215 واحد تولیدی گلستان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند

تا کنون 215 واحد تولیدی گلستان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 215 واحد تولیدی گلستان مبلغی بیش از 277 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید دریافت نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در بیست و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار و سایر اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات مرکز جذب سرمایه گذاری استان برگزار گردید، افزود: با توجه به پرداخت حدود 178 میلیارد تومان تسهیلات به 193 واحد تولیدی استان از محل سایر منابع بانکها در این مدت ، در سال 95 بانکهای استان در مجموع به 408 واحد تولیدی مبلغی بالغ بر 455 میلیارد تومان تسهیلات اعطاء نموده اند .

قوانلو با اشاره به معرفی 937 واحد و طرح تولیدی گلستان به بانکهای استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید ، افزود :  خوشبختانه با تلاش همه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، وضعیت استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور مطلوب بوده و هم اکنون در این بخش گلستان بعد از استانهای فارس ، لرستان ، اصفهان و گیلان در رتبه پنجم قرار دارد .

وی گفت : اگر بتوانیم طبق پیش بینی هایی که از قبل داشته ایم حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت نماییم و در زمره ده استان برتر در پرداخت این تسهیلات قرار بگیریم ، موفقیت خوبی کسب کرده ایم ، و مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی استان را حل کرده ایم .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفت : گروه ویژه ای که بمنظور رصد توزیع تسهیلات رونق تولید در استان تشکیل شده ، بصورت هفتگی کار نظارت و پایش واحدهای معرفی شده به بانکها را انجام می دهند و تا کنون نیز از 40 واحد بازدید نموده اند که مطابق گزارش این گروه از محل اجرای این طرح و ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ، تا کنون 179 نفز به اشتغال حوزه تولید افزوده شده که 166 نفر آنها بیمه شده اند .

قوانلو افزود : همچنین ظرفیت تولید در 31 واحد تولیدی نیز افزایش یافته که نشانده موفقیت این طرح می باشد .

گفتنی است در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی تخته شهید باهنر ، رشد دانه گرگان ، صدف کوهی فرخنده ، گلپوش ، آب نمای گلستان و اخوت نصر طرح و پس از بررسی ، دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنها توسط استاندار گلستان صادر گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 732
  • کد خبر : 27125