عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین دوره مسابقات شتر دوانی شمال کشور در گلستان


برگزاری اولین دوره مسابقات شتر دوانی شمال کشور در گلستان

اولین دوره مسابقات شتردوانی شمال کشور اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با حضور فرماندار،مسئولین و علاقمندان به ورزش در مجموعه سوارکاری شهرستان ترکمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان: اولین دوره مسابقات شتر دوانی شمال کشور گرامیداشت اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در شهرستان ترکمن برگزار شد.

عصر روز دوشنبه 17 آبان ماه سال جاری برای نخستین بار در استان گلستان اولین دوره مسابقات شتر دوانی گرامیداشت اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با حضور فرماندار،ریاست اداره ورزش و جوانان،بخشداران،مسئولین ادارات و نهادها و خیل عظیم تماشاچیان و مشتاقان به ورزش درپیست سوارکاری شهرستان ترکمن برگزار شد. در این دوره از رقابتها 20 نفر شتر سوار اعلام آمادگی نموده بودند که 10 نفر در مسابقات شرکت نمودند. این مسابقات در دو کورس به مسافت 1400 . 300 مترسرعت برگزار شد که در خاتمه در ماده 1400متر: خدر کمی،آنا محمد کمی و محمدامین اونق و در 300متر سرعت : همراه کمی ،خدر کمی و آنا محمد کمی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند جوایز رقابتها به ارزش دو میلیون و دویست هزار تومان از سوی رجب محمد تاتار و یوسف قزل از علاقمندان به رشته سوارکاری به نفرات برتر اهداء گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .