عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستیگیری صیادان غیر مجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان


دستیگیری صیادان غیر مجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

 نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی دو عملیات، چند تن از صیادان غیر مجاز را دستگیر و به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: نیروهای این یگان طی یک عملیات دریایی جهت مقابله با صیادان غیر مجاز ، در منطقه چالاشت، یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب از نوع پارسیان با یک سرنشین، به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز از جمله یک دستگاه جی پی اس را شناسایی کردند که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت گردیدند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در طی یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان انجام شد، یک نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند شناور 5 قوه اسب پارسیان، به همرا 10 رشته دام ماهیان استخوانی، مقدار 14 کیلوگرم ماهی فلسدار و 10 شاخه لنگر غیر مجاز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب تصریح کرد: در ادامه این عملیات و در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی جزیره آشوراده، سه نفر از صیادان غیر مجاز به همراه یک فروند قایق موتوری با بدنه چوبی، 6 رشته دام غیر مجاز استخوانی و 6 شاخه لنگر دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در پایان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی و اعزام گردیده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1026
  • کد خبر : 27216