عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور در نمايشگاه ايمني در مقابل زلزله و بلاياي طبيعي نتايج بسيار مطلوبي بهمراه داشت

رئيس ايمني و آتش نشاني گاز گلستان :

حضور در نمايشگاه ايمني در مقابل زلزله و بلاياي طبيعي نتايج بسيار مطلوبي بهمراه داشت

شرکت گاز استان گلستان با هدف نمایش بخشی از عملکرد و توانمندی فني و اجرائی خود با اختصاص غرفه اي در نمایشگاه هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي شركت نمود.

 به گزارش روابط عمومي، رئيس ايمني و آتش نشاني گاز گلستان در مصاحبه با پايگاه خبري شركت دراين خصوص گفت: اين شرکت بهمراه تعدادي از دستگاههاي اجرائي استان در نمايشگاهي كه به همين مناسبت در راستاي ايمني در مقابل زلزله و بلاياي طبيعي به مدت 3 روز در محل پارك شهر گرگان برپا شد حضور يافت.

 وي افزود:دراين نمايشگاه تخصصي دستگاه‌هاي اجرايي استان، عملكرد خود در عرصه مديريت بحران ، مقابله با زلزله و سيل و كاهش اثرات بلاياي طبيعي و و تجهيزات مورد نياز آن و همچنين استفاده ايمن و بهينه از گاز را در معرض ديد عموم قرار دادند كه با استقبال خوب بازديد كنندگان مواجهه شد.

 سيد جواد مير شاهدهي با اشاره به ضرورت برپایی و نتايج بسيار مطلوب چنین نمایشگاه‌هایی اظهار داشت: باتوجه به اینکه در سنوات گذشته شاهد حوادث ناگواری در سطح استان بوديم ضروریست تا همشریان محترم از آخرين اقدامات صورت گرفته مديريت بحران از نزدیک آشنا شوند .

 رئيس ايمني و آتش نشاني گاز گلستان در پایان با تقدیر از تمامی دستندر کاران برگزاری این نمایشگاه گفت:در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه ضمن اينكه كارشناسان شركت به سئوالات بازديدكنندگان پاسخ گفتند به منظور توسعه فرهنگ عمومي استفاده ایمن و بهينه از گاز طبیعی نيز اقدام به توزیع اقلام فرهنگی از جمله لوح فشرده و کتابچه‌ و بروشورهای حاوی نکات ایمنی و صرفه جویی مصرف گاز نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .