عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان برگزار شد


ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع اوقات فراغت ,رفاه جوانان و آسیب های اجتماعی در روز چهارشنبه مورخ 19 آبانماه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ,جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع اوقات فراغت , رفاه جوانان و آسیب های اجتماعی در روز چهارشنبه مورخ 19 آبانماه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان در این خصوص گفت: پیرو برگزاری جلسه کمیته تخصصی با موضوعات فوق این جلسه با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای عضو ستاد برگزار گردید.

متقی افزود:در این جلسه ضمن بررسی فعالیت و همکاری دستگاهها در برنامه های اوقات فراغت و وضعیت بروز آسیب های اجتماعی در استان , هر یک از حاضرین فعالیتها و برنامه های خود را در راستای موضوعات مطروحه بیان نمودند. وی گفت:بعضی از دستگاهها همکاری خوبی در برنامه های اوقات فراغت داشته اند ودر نظر است در جشنواره اوقات فراغت از آنها تجلیل بعمل آید.

 

متقی سپس اشاره داشت تفاهم نامه های خوبی با مراکز مشاوره خصوصی و نیروی انتظامی استان در جهت آموزش خانواده ها و زوجین منعقد گردیده که انتظار میرود نقش بسزایی در جهت اطلاع رسانی و شناخت زوجهای جوان نسبت به یکدیگر و تحکیم بنیان خانواده ها داشته باشد.

در ادامه آقای چراغعلی مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری ضمن قرائت برخی از مصوبات جلسه گذشته خواستار پیگیری این مصوبات شد و ضمن تذکر به برخی از دستگاهها پیشنهاد نمود, در جلسه آتی هر دستگاه در خصوص مصوبات ابلاغی اقدامات انجام شده خود را عنوان نموده و نتیجه کار را اعلام نماید.

ایشان سپس به برخی از آسیب های اجتماعی مشهود و قابل ذکر استان اشاره و به حاضرین توصیه نمود در جهت رفع این آسیب ها جدیت بیشتری داشته و نسبت به ارائه طرحها و راهکارهای جدید گام بردارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .