عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره ارتقای داوری کاراته استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد


دوره ارتقای داوری کاراته استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد

دوره ارتقای داوری کاراته استان گلستان با حضور 60 داور از پنج استان کشور روز پنجشنبه در گنبدکاووس آغاز به کار کرد

رئیس هیات کاراته شهرستان گنبدکاووس در خصوص این دوره به روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان گفت: این دوره با حضور داورانی از استان های گلستان ، مازندران ، سمنان و خراسان شمالی و قم که خواهان ارتقای سطح خود هستند، برگزار شده و به مدت دو روز ادامه دارد.

فرهاد شیبک افزود: در این دوره که به یاد مرحوم جواد ساوری داور ممتاز ملی استان گلستان برگزار می شود، دو تن از مدرسین فدراسیون کاراته به صورت تئوری وعملی کلاس های ارتقای داوری را برگزار می کنند.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح کیفی داوری در کاراته و به تبع آن افزایش کیفیت مسابقات این رشته رزمی در منطقه، بویژه در شهرستان گنبدکاووس ذکر کرد.

وی افزود: در روز نخست این دوره شرکت کنندگان با اصول تئوری و عملی داوری در کاراته آشنا شده و در روز دوم نیز ضمن ادامه مباحث مربوط به داوری در آزمون پایان دوره شرکت می کنند.

به گفته رئیس هیات کاراته شهرستان گنبدکاووس، به داورانی که با موفقیت آزمون های تئوری و عملی دوره را پشت سر بگذارند، گواهینامه ارتقای داوری در رده های مختلف اعطا می شود.

به گفته رئیس هیات کاراته شهرستان گنبدکاووس، این سومین دوره ارتقای داوری با حضور داوران استان های مختلف است که به میزبانی گنبدکاووس برگزار می شود.

شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است و 250 ورزشکار سازماندهی شده در رشته کاراته دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .