عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان منصوب شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان منصوب شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین معزی ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رخشان به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

نظربه مسئولیت های خطیر و نقش موثر و حساس حوزه نمایندگی ولی فقیه در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس جمعیت و ضرورت انجام وظایف و مأموریت های محوله در اجرای منویات حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ‌الله ‌العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی» ، با توجه به تجارب موثر و مفید جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان منصوب می شوید.

 

اهم وظایف آن نمایندگی ، گسترش معارف و فرهنگ اسلامی و تحکیم پایه های اعتقادی ، معنوی و اخلاقی مدیران،کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت ، تقویت ارزشهای اسلامی و انقلابی و نظارت بر امور و تلاش در جهت رعایت موازین شرعی در سطح جمعیت استان می باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تلاش و کوشش مضاعف با هماهنگی کامل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز وهمکاری متقابل با مسئولین جمعیت استان در انجام وظایف ومسئولیتهای محوله موفق وموید باشید

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .