عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولين جلسه شورای امور بانوان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد


اولين جلسه شورای امور بانوان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد

اولين جلسه شورای امور بانوان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اولین نشست شورای امور بانوان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس قدس علوی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان دو عالم گفت: ما باید رفتار و کردار عاشورائیان حادثه کربلا را در زندگی روزمره و فردی و اجتماعی خود بکار بندیم .

وی با توجه به اهمیت جایگاه زنان در اسلام و دیدگاه امام (ره)، اظهار داشت: همیشه به نقش بی بدیل زنان به دلایل مختلف در قرآن و روایات ائمه اطهار (ع) به عنوان عاملی برای تاثیر در رشد و شکوفایی خانواده و جامعه توجه شده و باید به جمله « از دامن زن، مرد به معراج می‌رود » در سخنان حضرت امام (ره) بسیار توجه کرد.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با برشمردن برنامه های این اداره کل در راستای تقویت جایگاه بانوان ادامه داد: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبير و اميد توانسته رویکرد و ماهیت فعالیت زنان در حوزه‌های اقتصادی، علمی و پژوهشی و حتی سیاسی را تغییر دهد .

در استان گلستان متخصصانی زيادي در حوزه ICT داريم و ICT می‌تواند در جهت ارتقای سطح آگاهی زنان و افزايش توانمندسازی آنان مورد استفاده قرار گیرد.

وي افزود : شناسایی بانوان توانمند استان در حوزه ict ، تشکیل مستمر و منظم جلسات شورای استانی به منظور تعيين نقشه راه و فعالیت در زمینه مختلف پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بانوان و ارائه توانایی های بانوان از اولویت های این شورا می باشد که با تلاش های مستمر این مهم تحقق می یابد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .