عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی در رامیان


برپایی جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی در رامیان

برپایی جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی در رامیان

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان از برپایی جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع قرآنی در بیستم دی ماه خبر داد و گفت: علاقمندان به این حوزه می توانند تا دهم دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قاسم قندهاری با بیان این نکته که دبیرخانه جشنواره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان است، افزود: این جشنواره در چهار بخش نقاشی، گرافیک، عکاسی و خوشنویسی و نقاشیخط برگزار می شود.

وی زندگی و سیره انبیا و اولیای دین از دیدگاه قرآن، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف از منظر قرآن و عترت، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، زیبایی های خلقت و آفرینش، مسجد، انسان از منظر قرآن و عترت، اقتصاد مقاومتی و نماز و عبادت را از موضوعات مورد نظر رشته نقاشی اعلام کرد.

قندهاری،  آیات، احادیث، اسماء الحسنی، اشعار مرتبط با مفاهیم قرآنی، اسما قرآنی، اقتصاد مقاومتی و نماز و عبادت را از موضوعات رشته خوشنویسی و نقاشیخط دانست.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در رشته گرافیک می توانند آثار خود را با موضوع اسماء الحسنی، اسماء قرآنی، حجاب و عفاف، مقاومت و پایداری اسلامی، خانواده نماز و عبادت، وحدت، محیط زیست، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، اقتصاد مقاومتی به دبیریخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی، حج، آفرینش، زیبایی های خلقت، عفاف و حجاب، نماز و عبادت، کسب روزی حلال، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مسجد و اقتصاد مقاومتی از موضوعات رشته عکاسی است.

وی با بیان این نکته که حجم هر فایل ارسالی می بایست دست کم 2مگابایت و حداکثر چهار مگابایت با کیفیت dpi300 باشد، افزود: آثار باید با مشخصات کامل هنرمند و شماره تماس و نشانی کامل پستی ارسال شود.

قندهاری در خاتمه یادآور شد: انتخاب آثار به جز رشته های عکاسی و گرافیک در دو مرحله انتخاب اولیه بر اساس تصاویر ارسالی و انتخاب نهایی بر اساس مشاهده اصل اثر انجام می شود. بر همین اساس اسامی مرحله اول به عنوان پذیرش قطعی تلقی نمی شود و شرکت کننده طبق تاریخ اعلام شده باید اصل اثر را به دبیرخانه تحویل دهند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .