عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره قرآن و عترت در استان گلستان برگزار خواهد شد


جشنواره قرآن و عترت در استان گلستان برگزار خواهد شد

جشنواره قرآن و عترت ویژه خواهران و برادران بالای 15 سال در استان گلستان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان, جشنواره قرآن و عترت (ویژه خواهران و برادران بالای 15سال)در روز پنج شنبه مورخ 18آذرماه در محل شبستان امام زاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان در این خصوص گفت: این جشنواره با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان جامعه با مفاهیم قرآنی در سه مقطع حفظ :3 جزء , 15جزء و کل قرآن کریم برگزار و شرکت در این مسابقات برای مردم عزیز استان آزاد و به نفرات برتر جوایزی نیز اهداء خواهد شد.

متقی افزود: این جشنواره همزمان با هفته قرآن و عترت , هفته وحدت و اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان , اداره کل اوقاف و امور خیریه , اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همت موسسه یاسین جوان از سازمانهای مردم نهاد جوانان استان اجرا خواهد شد.

متقی در ادامه گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره مسابقات اذان ویژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات شهرستانها , ورزشکاران و جوانان نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود :علاقمندان به شرکت در ایندوره از مسابقات می توانند جهت ثبت نام از مورخ 1 لغایت 15آذر ماه به ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای سراسر استان و یا سایت اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .