عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزادشهر میزبان جشنواره استانی شعر قرآن و عترت است


آزادشهر میزبان جشنواره استانی شعر قرآن و عترت است

آزادشهر میزبان جشنواره استانی شعر قرآن و عترت است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره شعر با موضوع قرآنی در استان خبر داد و گفت: شهرستان آزادشهر میزبان این جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدرت دائمی، افزود: ارتقا سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به هنر ملی و دینی از جمله اهداف این جشنواره به شمار می رود.

وی ادامه داد: بسط و گسترش ارزش های والای دینی، معرفتی، هویتی، کرامت انسانی و تلاش برای ارائه چهره واقعی دین مبین اسلام و پرورش هنرمندان خلاق، متعهد و توانمند برای دستیابی به آثار فاخر قرآنی از دیگر اهداف جشنواره شعر با موضوع قرآنی است.

دائمی قرآن و سیره اهل بیت (ع) را از محورهای جشنواره برشمرد و گفت: نقش عمل به قرآن و دستورات دینی در گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی، بخش ویژه جشنواره است.

وی در توضیح شرایط شرکت در جشنواره، اظهار کرد: هر شاعر می تواند در هر بخش حداکثر 3اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر این نکته که آثار ارسالی نباید در جشنواره ای حائز رتبه شده باشند، افزود: اشعار باید در قالب فایل word و با فونت nazanin و سایز14 در 3نسخه تایپ به همراه یک حلقه cd ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثر را 20آبان سال جاری دانست و تصریح کرد: دوم دی ماه این جشنواره در آزادشهر برگزار می شود.

دائمی در خاتمه یادآور شد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به شهرستان آزادشهر، خیابان شهید بهشتی، شهرک شهید کلاهدوز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر که به عنوان دبیرخانه جشنواره است، ارسال کنند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .