عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال زندانیان یکی از اولویت های سازمانی


اشتغال زندانیان یکی از اولویت های سازمانی

اشتغال زندانیان یکی از اولویت های سازمانی

 مدیر کل زندانهای استان گلستان در بازدید از باغ زیتون بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان، گفت: اشتغال زندانیان یکی از اولویت های سازمان زندانها است تلاش می کنیم از این فرصت نهایت استفاده را برای اشتغال و اصلاح و تربیت زندانیان ببریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانهای استان گلستان به اتفاق مهندس چنگیزی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان استان از محل باغ زیتون شهرستان گرگان زندانیان بازدید نمود.

وی ضمن بازدید از باغ زیتون، گفت: اشتغال زندانیان یکی از اولویت های سازمان زندانها است تلاش می کنیم از این فرصت نهایت استفاده را برای اشتغال و اصلاح و تربیت زندانیان ببریم.

وی افزود: اگر بتوانیم برای تک تک زندانیان کاری متناسب با توان و مهارت وی ایجاد نماییم با توانمند نمودن زندانیان در تأمین امرار معاش زندگی، اصلاح و تربیت و بازپروری آنان، امنیت مناسبی را برای زندانهای استان ایجاد نموده ایم.

رضوانی در ادامه تاکید نمود: از همه کارکنان و مسئولین اشتغال زندانها و بنیاد تعاون درخواست میشود با تمام توان برای ایجاد اشتغال پایدار در مجموعه بر اساس توان و مهارت زندانیان اقدام نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 816
  • کد خبر : 27503