عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود


نخستین جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود

نخستین جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری نخستین جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدرت دائمی، افزود: جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت ویژه فرهنگیان و دانش آموزان است.

وی قرآن و عترت و اهل بیت(ع)، اقتصاد مقاومتی، تشکر از خداوند متعال، تکریم عملی والدین، پرهیز از خشونت و محبت به دیگران را از محورهای این جشنواره دانست.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قرآن، عترت و اهل بیت(ع)، اقتصاد مقاومتی و ارزش های اسلامی و انقلابی و ملی را از موضوعات جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت اعلام کرد.

وی در توضیح شرایط شرکت در جشنواره، گفت: سرود و انشا در قالب لوح و فشرده vcd یا dvd و در قالب بندی مجاز و با کیفیت به همراه متن مکتوب به دبیرخانه ارسال شود.

دائمی درباره اهدا جوایز به برگزیدگان، اظهار کرد: به گروه های سرود با رتبه های اول تا سوم  و نفرات اول تا سوم رشته انشاء جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق می گیرید.

به گفته وی، آخرین مهلت ارسال آثار بیستم آذر ماه، زمان اعلام نتایج 30آذر ماه و یکم تا نهم دی ماه زمان برگزاری جشنواره سرود و انشاء قرآن و عترت است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در بخش سرود جشنواره می توانند آثار خود را به آموزش و پرورش گنبد کاووس، دارالقرآن کریم المبین به عنوان دبیرخانه سرود است، و همچنین در بخش انشاء آثار خود را به آموزش و پرورش گرگان، دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) ارسال کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .