عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد


اختتامیه هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد

 

اختتامیه هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان اختتامیه هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای همزمان با هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی با حضورمهندس تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ‌گلستان ، جمالی فرماندار کردکوی و روسای دستگاههای مختلف شهرستان برگزار شد ‌.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و گرامیداشت ایام اربعین حسینی به ارایه گزارشاتی از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در هفته بازدید همگانی پرداخت .

تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این جلسه گفت : در این هفته نزدیک به 5000  نفر از مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان بازدید به عمل آورده اند که شامل اقشار مختلف جامعه همچون دانشجویان دانش آموزان و دستگاههای مختلف اداری می باشند.

وی  در خصوص اهمیت آموزشهای مهارتی افزود: یکی از لازمه های توسعه اقتصاد در دنیا آموزشهای مهارتی و فنی می باشد .

تیرانداز تصریح کرد: اکوسیستم مهارت شامل کارفرما ،جامعه،افراد و اقتصاد میباشد که اگر مهارت اموزی تقویت شود همه این عناصر سود خود را خواهند برد .

تیرانداز  در ادامه بیان داشت: در بازار کار کنونی مدارک دانشگاهی تضمین کننده ی اشتغال جوانان نمیباشد و لازمه این امر فرا گرفتن مهارت و فن می باشد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: مخاطبین آموزش های مهارتی ما در جامعه از اقشار مختلف همچون دانش آموزان دانشجویان پادگانها ، زندانها ، کانون های اصلاح تربیت و غیره میباشند .

تیرانداز  در خاتمه اظهار داشت که با توجه به استقبال خوب هم استانیهای عزیز در هفته بازدید همگانی امید داریم تا فرهنگ مهارت آموزی به خوبی در جامعه منعکس شود .

 در ادامه جلسه آقای جمالی فرماندار کردکوی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تقدیر از  زحمات مجموعه آموزش فنی وحرفه ای استان بیان داشت : محور توسعه هر جامعه داشت نیروی انسانی توانمند است که آموزش های مهارتی میتواند در توانمند سازی نیرو های کار نقش بسزایی ایفا کند

جمالی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی آموزش های فنی و حرفه ای یکی از پایه های اصلی در جهت تحقق این مساله میباشد.

در خاتمه اقای جمالی ضمن تشکر از حضور و ارایه عملکرد دستگاههای مختلف شهرستانی به همراه اقای تیرانداز ، مدیران و مسولان شهرستان از کارگاههای مختلف مرکز کردکوی بازدید به عمل آوردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%