عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجموعه اشعار اعضاي مراكز فرهنگي هنري و مربي ادبي كانون گلستان رونمايي شد


مجموعه اشعار اعضاي مراكز فرهنگي هنري و مربي ادبي كانون گلستان رونمايي شد

مجموعه اشعار اعضاي مراكز فرهنگي هنري و مربي ادبي كانون گلستان رونمايي شد

به مناسبت هفته كتاب و كتاب خواني و با شعار "همه ايران بخواند"، مجموعه اشعار اعضاي مراكز فرهنگي هنري و مربي ادبي كانون گلستان رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان و به مناسبت هفته كتاب و كتاب خواني و با هدف ترغيب و تشويق كودكان و نوجوانان به مطالعه و ارائه آثار ادبي طي مراسمي با حضور معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از نمايندگان اعضاي مراكز فرهنگي و هنري، مربيان و اولياي كانوني از آثار شعري كودكان و نوجوانان با عنوان " نوقلمان" و هم چنين كتاب شعر راحمه شهرياري مربي ادبي مراكز فرهنگي هنري گرگان با عنوان" هنوز آينه بودن براي من زود است" رونمايي شد.

كتاب نوقلمان كه به همت كارشناس ادبي استان و همراهي مربيان ادبي كانون گلستان در آبان ماه 95 و هم زمان با هفته كتاب به چاپ رسيده شامل 41 سروده از كودكان و نوجواناني است كه كوشيده اند تا انديشه ها و باورهاي قلبي خود را درباره موضوعات اجتماعي و ديني و مذهبي، دفاع مقدس و مسائل روز به زبان شعر بيان نمايند.

كتاب نوقلمان در 46 صفحه و توسط انتشارات نوروزي به چاپ رسيده و طرح جلد آن را مهيا شهسواري مربي هنري مركز گرگان برعهده داشته است.

"هنوز آينه بودن براي من زود است" نيز پنجره شعر امروز است كه راحمه شهرياري مربي ادبي و تواناي كانوني آن را سروده و در 1000 نسخه توسط نشر مايا در 59 صفحه منتشر شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .