عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت شغلی برای مددجویان بهزیستی

توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان انجام شد:

برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت شغلی برای مددجویان بهزیستی

برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت شغلی برای مددجویان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، کارگاه مشاوره و هدایت شغلی برای تعدادی از مدد جویان کلنیک تخصصی طراوت وابسته به اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید.

این کارگاه با حضور حمید حاجی محمدی مسئول روابط عمومی ، مشاوره و هدایت شغلی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و محمد خدادادی کارشناس مشاوره و هدایت شغلی مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان به عنوان کارشناسان مشاوره ، در محل کلینیک مددجویی طراوت برگزار گردید.

حاجی محمدی افزود : در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهت رسیدن به اشتغال پایدار مشاوره شغلی قبل از شروع هر گونه آموزش امری ضروریست.

حاجی محمدی با اشاره به علاقه ی مددجویان بهزیستی به آموزش های مهارتی گفت : در مشاوره صورت گرفته با مددجویان اکثر آنان متمایل به شرکت در دوره های مهارتی در مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی وحرفه ای استان میباشند.

حاجی محمدی بیان داشت : مشاوره و هدایت آموزشی یکی از مهمترین شاخصه های آموزش های مهارتی میباشد و با مشاوره ی صحیح ، افراد با توانایی های خود و به  تناسب آن امکانات آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آشنا می شوند.

حاجی محمدی در خصوص شناخت واقعی مددجویان بهزیستی از توانایی های خودشان و انتخاب شغل مناسب خاطر نشان کرد : تنها در صورتی یک شخص میتواند در کاری موفق باشد که در وهله اول به شناخت عمیقی نسبت به توانایی های خود رسیده و با تمرکز و مهارت آموزی بتواند به شغلی که علاقع دارد دست پیدا کند.

 

وی در خاتمه از اعلام آمادگی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان جهت برگزاری کارگاههای تخصصی مشاوره وهدایت شغلی در سراسر استان برای مددجویان بهزیستی خبر داد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .