عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد استاني بازآفريني شهري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در گلستان برگزار شد


جلسه ستاد استاني بازآفريني شهري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در گلستان برگزار شد

جلسه ستاد استاني بازآفريني شهري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در گلستان برگزار شد

 جلسه ستاد استاني بازآفريني شهري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران، استاندار و مديران و كارشناسان دستگاههاي عضو اين ستاد روز پنجشنبه در محل سالن اجتماعات استانداري گلستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در ابتداي اين نشست، مهندس"ابراهيم مبارك قدم" مديركل راه و شهرسازي گلستان به ارائه گزارشي مختصر از بافت هاي ناكارآمد شهري استان و اقدامات ستاد استاني پرداخت.

پرداخت تسهيلات نوسازي، مقاوم سازي،قرض الحسنه و وديعه مسكن، ديون شهرداران، بازگشايي معابر طرح آفتاب، تهيه طرح مطالعاتي و تفصيلي شهر گميشان، به روز رساني مطالعات مناطق و محلات قديمي و فرسوده استان در سال هاي 85 و 86 و تداوم بازآفريني در تكايا و محلات و بافت هاي تاريخي گرگان از مهمترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

از ديگر مطالب ارائه شده در اين نشست، اقدامات بازآفريني در بافت هاي تاريخي و محلات هدف گرگان و گنبد بود كه از سوي دكتر "حسين كتولي" كارگزار شركت عمران و بهسازي شهري ايران در امور اجرايي شهر گرگان و فرمانداران گرگان و گنبد مطرح شد.

برخي از مديران و كارشناسان دستگاههاي اجرايي عضو ستاد و مديران تشكل هاي مردم نهاد نيز به ايراد نظرات و پيشنهادات خود براي اجرا و اثربخشي بهتر اين اقدامات در بافت هاي تاريخي، فرسوده و سكونتگاههاي غيررسمي استان پرداختند.

سخنراني دكتر"محمد سعيد ايزدي" معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران و دكتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان نيز بخش پاياني اين نشست را تشكيل داد.

بازديد از طرح بهسازي تكاياي پاسرو و خانه باقري در گرگان و محلات تاريخي و بافت هاي فرسوده شهر گنبد و نشست با مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان نيز بخش ديگري از برنامه هاي سفر يكروزه معاون وزير راه و شهرسازي به استان بود.

 جلسه ستاد استاني بازآفريني شهري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در گلستان برگزار شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .