عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرحله نهایی لیگ برتر کبدی زنان کشور در گرگان برگزار می شود


مرحله نهایی لیگ برتر کبدی زنان کشور در گرگان برگزار می شود

نایب رییس هیات کبدی گلستان گفت: دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی زنان کشور از چهارشنبه هفته جاری به مدت 3 روز در گرگان برگزار می شود.

اعظم مقصودلو در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: در این مسابقات تیم های گلستان، دانشگاه آزاد (تهران)، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و خراسان رضوی حضور دارند که به مدت 3 روز با هم مسابقه می دهند.

وی بیان کرد: تمرینات آماده سازی تیم گلستان از مدتی قبل آغاز شده و هدف اصلی ما کسب پیروزی در همه مسابقات و صعود مقتدرانه به مرحله آخر است.

نایب رییس هیات کبدی گلستان افزود: گلستان همانند دوره های گذشته یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است و تلاش می کنیم با استفاده از توان فنی بالا و تجربه بازیکنان در رقابت های امسال عنوان قهرمانی را برای استان کسب کنیم.

مقصودلو ادامه داد: گلستان در همه دوره های گذشته به جز 2 دوره موفق به کسب قهرمانی لیگ شده است که تلاش می شود بار دیگر این افتخار نصیب ورزش استان شود.

وی گفت: یکی از برنامه های اولویت دار کبدی دختران گلستان، جوانگرایی و توجه به استعدادهای جدید و دارای انگیزه برای هدایت به مسیر حضور در ورزش قهرمانی و حرفه ای است.

وی افزود: گلستان همیشه از مدعیان جدی قهرمانی کبدی کشور است و با توجه به تمرینات آماده سازی مطلوبی که پشت سر گذاشته ایم، بالا رفتن از سکوی قهرمانی را اولویت اصلی خود در این رقابت ها قرار داده ایم.

مقصودلو همچنین به برگزاری چند روز اخیر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کبدی مردان کشور؛ اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها هر دو تیم گلستانی حاضر در رقابت ها به جمع شش تیم پایانی صعود کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .