عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسداری از خون شهدا بزرگترین وظیفه بنیاد است


پاسداری از خون شهدا بزرگترین وظیفه بنیاد است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه پاسداری از خون شهدا بزرگترین وظیفه ی بنیاد است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از مهمترین اهداف بنیاد به شمار می رود.

به گزارش ایثار واحد گلستان، سیزدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سه شنبه یدوم آذرماه 95 در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برگزار شد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی پیشاپیش رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت گفت و افزود: یکی از رویدادهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی در قبل از پیروزی، واقعه خونین پنجم آذر گرگان است، با برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای پنجم آذر در هفته جاری یاد و خاطره شهدای عزیزمان را زنده نگه می داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک هفته بسیج و مصادف شدن آن با حماسه پنجم آذر گفت: بسیجیان مظهر اقتدار کشور هستند و به فرموده امام خمینی(ره): من دست و بازوی همه ی بسیجیان را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم. لیکن دست خدا بالاترین دست هاست.

وی افزود: بسیج با سابقه ی درخشان و حضور در همه ی عرصه ها گره گشای بسیاری از مشکلات عمده کشور بوده است .حضور حماسی بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی است در کارنامه این نهاد انقلابی و مردمی که در تاریخ ایران بی سابقه بوده است.

وی در خصوص توانمندسازی نیروی انسانی در بنیاد گفت: نیروهای که به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت میکنند باید از لحاظ اعتقادی و علمی توانمند باشند و در این راستا برگزاری کلاس های آموزشی بسیار اثربخش خواهد بود.

فاضلی با اشاره به اینکه پاسداری از خون شهدا بزرگترین وظیفه ی بنیاد است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از مهمترین اهداف بنیاد به شمار می رود.

وی در خصوص ارتقای بهره وری خاطر نشان کرد: هرچه در ارائه خدمات مطلوب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران موفق و کیفیت پاسخگویی افزایش یابد در واقع ارزش و قداست شهدا برای آحاد جامعه تبیین خواهد شد پس با در نظر گرفتن این مهم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص توسعه فرهنگی تصریح کرد: قدرت فرهنگ از سیاست و اقتصاد بیشتر است. و آنچه که به ریشه آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند، بحث فرهنگ است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ اصحاب رسانه و بخش فرهنگی میسر است.

در ادامه معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در خصوص برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان گفت: یکی از اقدامات مهم در این راستا، روزشمار شهدا و پخش از شبکه صدا و سیمای استان بوده است که به مدت یک سال اجرا و در 30 آبان 95 به پایان رسید.

طالع زاری افزود: از دیگر برنامه های این اداره کل در خصوص اجلاسیه ارسال 10 عنوان کتاب برای چاپ به تهران بوده است.

وی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 5آذر گرگان گفت: هماهنگی های لازم جهت مکان، زمان و حضور مدعوین انجام و مکاتبه ای از طریق شبکه دولت به دستگاههای اجرایی جهت حضور در این مراسم صورت پذیرفت.

خسروی معاون توسعه و منابع انسانی در خصوص اجرای طرح میز خدمت در بنیاد گفت: میز خدمت با هدف تسهیل در پاسخگویی و با هدف کاهش مراجعات به ستاد راه اندازی می شود و در صورت پیاده سازی نا صحیح ما را از هدف دور می کند.

البرزی رییس اداره مرکز هاتف روند اجرای شیوه نامه میز خدمت را برای حاضرین قرائت کرد و گفت: جدول زمان بندی حضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در خصوص طرح میز خدمت تهیه و اجرایی می گردد.

در پایان فرقانی معاون تعاون و امور اجتماعی در خصوص تعیین اعضای جدید شورای هماهنگی معتمدین معین و احمدی معاون مسکن و امور گلزارها در خصوص ثبت ملی گلزارها و اقدامات صورت گرفته و دکتر حقیقی در خصوص چگونگی اجرای میز خدمت در بنیاد نظرات و پیشنهاداتی مطرح شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .