عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی


تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی

  مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان با دعوت از مدیران دستگاههای اداری استان درخواست داشت برابر الگوی تعیین شده ، مصرف گازسازمان خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند .

  وی ضمن تقدیرازهمکاری ومشارکت مدیران گرامی استان که نهایت همکاری را با این شرکت اعمال می کنند افزود:یکی از مواردی که می تواند در این خصوص مورد توجه قراربگیرد روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات و سازمانها یک ساعت قبل از آغاز بکار وهمچنین خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار است.

  مدیرعامل گازگلستان افزود:خاموش نمودن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل وعایق بندی لوله‌های موتورخانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد با برچسب انرژی بالا امری بسیارضروریست که می تواند حجم بالایی از مصرف گاز را بکاهد.

  وی در ادامه تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین 21- 18 درجه تعیین شده است که ضرورت دارد ادارات دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

 جمال لیوانی گفت: در برخی از سازمانها و دستگاهها مدیریت مصرف آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد و حجم بالای مصرف را در قبوض گاز آنها شاهد هستیم .

 مدیرعامل گازگلستان در خاتمه اظهار داشت:امید وریم این موضوع مورد توجه قرار گیرد و کلیه مدیران عزیز با عزم ملی در این راستا تلاش نمایند تا بتوانیم ضمن جلوگیری از افت فشار گاز این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده نموده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .