عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با مسئول بسیج اساتید استان گلستان


دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با مسئول بسیج اساتید استان گلستان

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، روز یک شنبه مورخ 7 آذرماه 1395 نشستی با حضور دکتر دهقانی، سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان و دکتر نصرا... نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان برگزار شد.

در این نشست دکتر دهقانی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت دو اخترتابناک امامت و ولایت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) با اشاره به بیانات گوهربار حضرت امام خمینی(ره) و بیانات شیوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد بسیج سخنان خود را آغاز نمودند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، با تاکید براین سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند:" ما به علم احتياج داريم، اما به پنجه‏ى كارآمد هم احتياج داريم" عنوان کردند چه بهتر که این پنجه های کارآمد بسیجی هم باشند و این یکی از وظیفه دانشگاه است که در کنار علم آموزی و در کنار آموزش مهارت به دانشجویان برای ایجاد تفکر و تقویت روحیه بسیجی برنامه ریزی کند.

وی افزود: با ایجاد ارتباط بین دانشگاه و بسیج می توان در جهت راه اندازی حلقه های علمی و مراکز رشد فناوری قدم برداشت. ایشان همچنین از کمک های بسیج اساتید در راستای بحث های فرهنگی، مهارتی، علمی، اقتصاد دانش بنیان و حضور در تمامی عرصه های با توجه به روحیه و تفکر بسیجی قدردانی نمودند.

دکتر دهقانی، در ادامه نشست برنامه های اجرا شده توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان در ذیل کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان و افتخارات کسب شده توسط دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان را اعلام نمود .

دکتر نصرا... نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان نیز در این دیدار ضمن تشکر از دکتر دهقانی با اشاره به تاریخ تمدن فکری بشر مطالبی را عنوان نمودند.

ایشان با ارائه نقطه نظراتی در مورد روش های تربیتی دانشجویان و اساتید، از بین بردن فقر فرهنگی و تقویت باور ما می توانیم در قشر دانشگاهی سخنان خود را به اتمام رساندند.

در پایان نشست دکتر دهقانی به پاس زحمات بسیج اساتید در تمامی عرصه ها بخصوص در حوزه های فرهنگی، علمی و اقتصاد دانش بنیان از دکتر نصرا... نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با اهداء لوح سپاس، قدردانی نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .