عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره ۲۷۷ شهید ورزشکار و شهدای مدافع حرم استان گلستان برگزار شد


یادواره ۲۷۷ شهید ورزشکار و شهدای مدافع حرم استان گلستان برگزار شد

یادواره 277 شهید ورزشکار و شهدای مدافع حرم استان گلستان با حضور جامعه ورزشی در شبستان امامزاده عبدالله گرگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ؛ یادواره شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم استان گلستان با حضور مسئولین استانی و جمع زیادی از ورزشکاران و خانواده های شهدای ورزشکار و مدافع حرم صبح روز دوشنبه 15 آذرماه در محل شبستان امامزاده عبدالله گرگان برگزارشد.

 متقی معاونت امور فرهنگی و جوانان گفت : یادواره 277 شهید ورزشکار و مدافع حرم جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان برگزار گردیده است .برگزاری این یادواره از اهمیت و نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ورزشکاران برخوردار است.

 وی افزود: شهدای ورزشکار در طول دوران دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه نقش اساسی در پیروزی رزمندگان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان برعهده داشتند و بر تمامی ورزشکاران وظیفه است تا به نحو شایسته در راستای شناخت اهداف مقدس شهیدان و ترویج فرهنگ و اهداف نورانی آنها تلاش کنند.

 حجت الاسلام غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در یادواره 277 شهید ورزشکار گلستان اظهار داشت: شهدای ورزشکار، مدال افتخار و پهلوانی را داشتند و دفاع مقدس جایگاه شهادت را که بالاترین رتبه در درگاه الهی است را نصیب این پهلوانان واقعی کرد.

 وی با بیان اینکه شهداء برای کسب مدال و نشان لیاقت، زحمات زیادی کشیدند، افزود: این ورزشکاران ایثارگر با تنی ورزیده و سالم، جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و باید یاد و نام آنان در تاریخ این مرز و بودم جاودانه بماند.

 وی افزود: انتظارات اخلاقی از ورزشکاران، احترام به مربی، داور، تماشاگران، پیشکسوتان، انتقال آموزه‌های اخلاقی، رعایت ادب و شئونات فرهنگی، کنترل خشم، احترام به قوانین و دوری از دوپینگ و بازی ناجوانمردانه است.

یادواره با مداحی حاج ایوب غفاری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر زینت خاصی یافت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .