عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان در فرمانداری گرگان برگزار شد

با حضور مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان:

کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان در فرمانداری گرگان برگزار شد

کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان در فرمانداری گرگان برگزار شد

  کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان با حضور مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در فرمانداری گرگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزش های مهارتی  در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: عملکرد این اداره کل  در حوزه آموزش های حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیر رسمی در بازه زمانی 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

تیرانداز افزود: ساماندهی و توانمند سازی و افزایش مهارت نیروی انسانی ساکنان محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیایی(ساکنان بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی) را از جمله برنامه های آموزشی این اداره کل خواند.

دکترحسینی فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه بیان داشت: بهینه سازی اطلاعات و انجام مطالعات جدید برای دستیابی به اطلاعات بروز شده بویژه در مناطق حاشیه نشین شهرستان از جمله ارکان تصمیم گیری راهبردی در کنترل این آسیب است.

وی افزود: این جلسات ظرفیت مناسبی برای تقویت هم پوشانی و تبادل تجربیات دستگاهها برای رسیدن به نقاط مشترک است

فرماندار با تأکید بر نقاط تعاملی و پرهیز از نقاط تقابلی از ادارات خواست تا از ظرفیت و امکانات در اختیار ادارات برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به ساکنین سکونتگاههای غیررسمی بیشترین بهره را ببرند.

رییس کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان در بخش پایانی

سخنانش اظهار داشت :در بسیاری از مناطق روستایی مدارس و مکانهای دولتی وجود دارد که بدون استفاده خاک میخورد در صورتی که خیلی از دستگاه ها خدماتی گرگان برای تملک زمین و ساخت بنا اعتبار کافی و مناسب ندارند.

وی گفت : می توان با ورود و هماهنگی بین بخشداران دهیاران و اداراتی از قبیل آموزش وپرورش فنی وحرفه ای ، فرهنگ و ارشاد سازمان تبلیغات اسلامی بهزیستی وبهداشت و همیاری جامعه محلی این مدارس را به "خانه های فرهنگ ومهارت روستا" تبدیل کرد..

حسینی با تاکید بر آموزش های مهارتی  جهت آسیب دیدگان گفت : خوشحالم از اینکه فنی و حرفه ای آموزشهای خود را از فضای ثابت مراکز بصورت سیار در سطح بافتهای فرسوده ،حاشیه نشینی ،سکونتگاههای غیر رسمی ومحلهای اجرای طرح شهید شوشتری انتقال داده است. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .