عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسري سنجش مهارت و متقاضیان صنعت

سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اعلام كرد:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسري سنجش مهارت و متقاضیان صنعت

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسري سنجش مهارت و متقاضیان صنعت

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 22/9/1395 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 24/9/1395 ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اعلام اين خبر گفت: هفتمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) در روز پنجشنبه مورخ 25/9/1395 برگزار مي شود.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 22/9/1395 تا تاریخ 24/9/1395 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود رادريافت نمايند.

سازگارنژاد ادامه داد: هم چنین متقاضیان شرکت در هفتمين آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1395 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ 22/9/1395 تا تاریخ 24/9/1395 با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شدند، مي توانند با شماره تلفن های 01732240672 و 01732240682 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمايند. 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .