عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب عنوان سومی گلستان درپانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور


کسب عنوان سومی گلستان درپانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور

کسب عنوان سومی گلستان درپانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور

تیم گلبال گلستان پس از سه سال دوری ازمسابقات کشور باحضوردرپانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور٬توانست باغلبه بر حریفان خود وتنها با یک شکست مقام سوم این دوره ازرقابتها رابه خوداختصاص دهد.

درپانزدهمین دوره مسابقات گلبال قهرمانی کشورآقایان در دسته جات مختلف در بابلسر که ازدوشنبه ۱۵آذرماه با حضور 26 استان برگزارشد٬در دسته یک 8 استان ،در دسته 2 ،هفت استان و در دسته 3 ،یازده استان در سالن گلبال اردوگاه شهید عظیمی بابلسر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دراین رقابتها تیم گلستان با تیم های کردستان٬ کرمانشاه و قم هم گروه شد و باشکست هر سه تیم به مرحله یک چهارم صعود کرد و در این مرحله در حالی که ملی پوش سابق خود جواد جلالی را به دلیل بیماری و مصدومیت در اختیار نداشت به مصاف تیم قوی مازندران رفت و با اختلاف بسیار نزدیک بازی را واگذار کرد.

در ادامه مسابقات این تیم دردیداررده بندی وبرای کسب عنوان سومی به مصاف تیم کرمانشاه رفت که توانست این تیم رانیز با اختلاف شکست دهد و عنوان سومی دست پیدا کند.

درپایان تیم یزد با 15 امتیاز اول ،مازندران با 9 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد وگلستان عنوان سومی را با 9 امتیاز به خود اختصاص داد.

گفتنی است: تیم گلستان بهترین خط دفاعی این دور از مسابقات رو با کمترین گل خورده از آن خود کرد .

بازیکنان این تیم شامل:آقایان جواد جلالی،حسن مهقانی،عبدالله ایری،روح الله احمدی،عباس کیخا،مجید میردوستی و مربیگری حسین اسکندری و سرپرستی محسن حمیدی

 کسب عنوان سومی گلستان درپانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 705
  • کد خبر : 28321