عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد

در راستای استفاده بهینه از فضای مجازی؛

نشست کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد

نشست کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد

نشست کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان باهدف  استفاده بهینه از فضای مجازی جهت برنامه ریزی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در این اداره کل برگزارشد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان دراین جلسه بااشاره به  انتقاد اخیر مقام معظم رهبری از عملکرد شورای عالی فضای مجازی گفت: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، فضای مجازی می بایست بر توسعه محتوا و خدمات کارآمد و رقابتی منطبق بر ارزش ها و فرهنگ اسلامی تاکید نماید و  بر این اساس در این کارگروه می بایست امکانات و ظرفیت های واقع بینانه سازمان ها و دستگاههای عضو در خصوص ساماندهی محتوای فضای مجازی به کار گرفته شود.

در ادامه مدیر گروه سلامت روانی- اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی استان پیشنهاد ایجاد شبکه تلگرام را با مدیریت کمیته کارشناسی دستگاههای مدعو مطرح نمود و افزود: در کنار استفاده تبلیغاتی و خبری از سایت ها و پورتال خبری دستگاهها ، ایجاد کانال تلگرام با توجه به سهولت دسترسی و استقبال عمومی ضروری به نظر می رسد.هرچند راه اندازی این شبکه نیازمند مدیریت قوی محتوایی می باشد.

 سپس نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تاکید بر اینکه بستر لازم جهت ورود به فضای مجازی برای همه دستگاهها موجود می باشد خاطرنشان ساخت: می توان از فضای سایت های خبری به منظور تبلیغات و درج شعارهای پیشگیرانه و آپلود آخرین مقالات و مطالب علمی بهره برد.

درادامه سایر دستگاههای شرکت کننده در خصوص استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به دلیل انگیزه بالا و کار مستمر در تولید و تهیه محتوا بحث و تبادل نظر نمودند ودر پایان همه سازمان های درگیر در مسایل اجتماعی موظف به پشتیبانی محتوایی و استفاده از کارشناسان رسانه و فضای مجازی  جهت ساماندهی فضای در دست تولید گردیدند.

 

نشست کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 28340