عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيدمدیرعامل گاز گلستان به مدیران ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف گاز


تاكيدمدیرعامل گاز گلستان به مدیران ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف گاز

   مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان با دع

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان با دعوت مجدد از مدیران دستگاههای اداری استان درخواست داشت برابر الگوی تعیین شده ، مصرف گازسازمان خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند .

  وی ضمن تقدیرازهمکاری ومشارکت مدیران گرامی استان درخواست داشت تا مقرر نمایند وسایل گرمایشی ادارات و سازمانهای تحت مدیریت خود را نیم ساعت قبل از شروع کار اداری روشن کنند و همچنین یک ساعت قبل از پایان کار خاموش نمایند.

  مدیرعامل گازگلستان افزود:دقت شود در ایام تعطیل نیز وسایل گرمایشی غیرضرور ی خاموش گردد تا در مصرف این انرژی خدادادی صرفه جویی شود.

  وی از جمله اقدامات مهم را دیگری که در این رابطه مورد توجه می باشد می توان به عایق بندی لوله‌های موتورخانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد با برچسب انرژی بالا اشاره کرد که بسیار ضروریست و این کار می تواند حجم بالایی از مصرف گاز را کاهش دهد.

  مهندس جمال لیوانی در ادامه تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین 21- 18 درجه تعیین شده است که شایسته است ادارات دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند .

  مدیرعامل گازگلستان در خاتمه اظهار داشت:امید وریم کلیه مدیران عزیز با عزم ملی همت نمایند تا بتوانیم ضمن جلوگیری از افت فشار گاز این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده نموده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .