عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره قرآن در رسانه در گلستان برگزار می شود


جشنواره قرآن در رسانه در گلستان برگزار می شود

جشنواره قرآن در رسانه در گلستان برگزار می شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری جشنواره قرآن در رسانه اشاره کرد و گفت: این جشنواره 19 دی ماه با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: ارج نهادن به هنر معنوی، دینی و اسلامی، ایجاد شوق و اشتیاق در بین آحاد مردم جامعه برای انس بیشتر با قرآن و عترت، پیوند بین مبانی دینی و رسانه با مضامین ارزشمند قرآن و عترت و توسعه، ترویج و نشر فرهنگ قرآنی از اهداف جشنواره به شمار می رود.

وی موضوع جشنواره را قرآن و عترت خواند و افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در گرگان میدان شهید قندهاری، قبل از اداره راهنمایی و رانندگی، مجتمع امامرضا (ع)، طبقه4، واحد13، بسیج رسانه استان ارسال کنند.

حجت الاسلام فضیلت در توضیح قالب های ارسالی آثار به جشنواره، گفت: آثارباید در قالب مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، قطعه ادبی شامل شعر، داستانک، خاطره، عکس خبری و اینفوگرافی باشد.

وی در خاتمه آئین اختتامیه جشنواره قرآن در رسانه را 19دی ماه اعلام کرد و افزود: آثاری که از 11بهمن 94 تا 30 آذر 95 در نشریات مکتوب و مجازی با موضوع قرآن و عترت منتشرشده در جشنواره شرکت داده می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .