عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از ارتقاء و توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی گلستان


تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از ارتقاء و توسعه فعالیتهای علمی و پژوهشی گلستان

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از دبیر شورای پژوهش و فناوردی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، دبیران برتر پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور روز یکشنبه در آیینی با حضور سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در یزد تجلیل شدند.

در این آیین که همزمان با هفته پژوهش در چهارمین همایش سالانه دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور برگزار شد، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ازغلامحسین رحمانی نیا دبیر شورای علمی پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به خاطر ارتقاء و توسعه فعالیتهای پژوهشی در این استان تقد و تشکر کرد.

در متن لوح معاون وزیر آمده است : ضمن عرض تبریک به مدیریت ورزش و جوانان استان و اعضای محترم شورا و اساتید و پژوهشگران همکار بدینوسیله و با اهدای این لوح سپاس از مجموعه زحمات و خدمات انجام شده در این زمینه تقدیر به عمل می آید .

چهارمین همایش سالانه دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور به مدت 2 روز توسط مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .