عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صرف حدود 829 میلیارد دلار از درآمدهای تجارت الکترونیک در حوزه امنیتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

صرف حدود 829 میلیارد دلار از درآمدهای تجارت الکترونیک در حوزه امنیتی

صرف حدود 829 میلیارد دلار از درآمدهای تجارت الکترونیک در حوزه امنیتی

 رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: از درآمد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک در سال 2016 حدود 829 میلیارد دلار آن در حوزه مباحث امنیتی صرف شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در نخستین همایش ملی تجارت الکترونیکی در دوران پساتحریم در گرگان گفت : از درآمد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۶ حدود ۸۲۹ میلیارد دلار آن صرف مباحث امنیتی شده است و این اهمیت امنیت در تجارت الکترونیکی را بیش از پیش نشان می دهد .

قوانلو افزود : حجم مبادلات یک هزار و ۴۰۰ میلیارد دلاری تجارت الکترونیکی جهان در سال ۲۰۱6 نشان دهنده اهمیت این نوع تجارت است.

وی گفت : تجارت الکترونیک قطاری در حال حرکت است که سوار شدنش اجباری است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه دنیا از سال ۱۹۶۵ وارد تجارت الکترونیک شده است، ادامه داد:  آینده تجارت استان و کشور در تجارت الکترونیک است.

وی اضافه کرد: ایران با فاصله معناداری با دنیا وارد تجارت الکترونیک شد و این همایش به منظور آشناکردن فعالان اقتصادی استان و استفاده از ظرفیت قشر دانشجو برگزار شده است .

وی تصریح کرد : دوران پساتحریم و پسابرجام شرایط ویژه ای را فراهم نموده ، از اینرو تلاش داریم گلستان را به استان پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک تبدیل کنیم.

قوانلو خاطرنشان کرد: هرچند دشمنان تلاش دارند در برداشت سد تحریم ها و اجرای برجام کارشکنی کنند اما به طور قطع آینده کشور در مسیر تجارت الکترونیک قرار می گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 646
  • کد خبر : 28675