عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » براي خدمات رسانی در ماههاي سرد سال آمادگی کامل داريم

مديرعامل شركت گازاستان گلستان:

براي خدمات رسانی در ماههاي سرد سال آمادگی کامل داريم

 به گزارش روابط عمومي ،مهندس صفر علي جمال ليواني در مصاحبه با پايگاه خبري گاز گلستان با اعلام خبرفوق گفت:با انجام تمهیدات و اقدامات مورد نياز ، براي خدمات رسانی در ماههاي سرد سال و تامين رفاه حال مصرف کنندگان در آمادگي کامل بسر می بريم.

 وی افزود: با فعاليتها انجام شده درحال حاضر شرایط برای ورود به فصل سرما آماده شده است و درصورت بروزمشکل می توانیم آنرا بنحو مناسبی مدیریت کنیم.

 جمال ليواني تصریح کرد: سرویس ، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی ، تعویض قطعات و تجهیزات معيوب ، مهیا نمودن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی ،بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت ازجمله اقدامات پیشگیرانه جهت وقوع حوادث احتمالی می باشد که در این شرکت انجام شده است.

 وی در ادامه اظهار داشتت: در همین راستا به منظور افزایش میزان آمادگی کارکنان دوره های آموزشی مناسب و همچنین مانورهای مرتبطی را برنامه ريزي کرده ایم تا روند آمادگی نیروهاي عملياتي ارتقاء یابد.

 مهندس جمال ليواني گفت: همه برنامه هاي مورد نظر در حد امکان تحقق يافته تا در صورت بروز مشکل بتوانیم با امکانات موجود، دراسرع وقت مشکلات را مرتفع نموده و فصل سرما را بخوبي سپري نمائیم.

 مديرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان در خصوص مدیریت مصرف گاز افزود: با توجه به سرد شدن هوا و افزايش مصرف گاز، از مشتركين عزيز تقاضا داريم ضمن رعايت دقيق نكات ايمني ، مصرف گاز خود را نيز از هم اكنون مديريت نموده و اين شركت را در نيل به اهداف مورد نظرياري فرمائيد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .