عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سال آینده حقوق و دستمزد کارگران از تورم پیشی خواهد گرفت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سال آینده حقوق و دستمزد کارگران از تورم پیشی خواهد گرفت

سال آینده حقوق و دستمزد کارگران از تورم پیشی خواهد گرفت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق در شورای عالی کار و دولت تصمیم گیری می شود و به تنهایی نمی توانم راجع آن اظهار نظر کنم اما کارگران بدانند که سال آینده افزایش حقوق و دستمزد از تورم پیشی خواهد گرفت

علی ربیعی پنجشنبه شب پس از برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان در جمع خبرنگاران افزود: افزایش حقوق کارگران سال آینده و در جلسه ای با حضور نمایندگان کارفرما، کارگران و دولت انجام می شود لذا هنوز نمی توان راجب آن اظهار نظر دقیق ارائه داد.
وی در عین حال نسبت به افزایش حقوق کارگران بیش از نرخ تورم ابراز اطمینان کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در افتتاحیه سامانه اجرایی خدمات مامایی گلستان گفت که این وزارتخانه درصدد مبارزه با فقر درمان، فقر اقتصادی و فقر مسکن در کشور است.
ربیعی به وجود هشت هزار ماما در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: باروری سالم همراه آرامش و اعتماد به نفس مادران و جلوگیری از سوء تغذیه کودکان در مراکز ارائه خدمات مامایی باید دنبال شود و وزارت رفاه نیز با رصد کامل از آن حمایت و پشتیبانی می کند.
وی همچنین گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت به اندازه 30 سال تخت بیمارستانی جدید در کشور ایجاد شد ضمن اینکه رشد تعرفه پزشکی برای کاهش زیرمیزی و افزایش داروهای زیر پوشش برای ارائه خدمات بهتر به مردم دیگر دست آوردهای حاصله دولت تدبیر و امید است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 28692