عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان به یک مقصد گردشگری در کشور تبدیل شده است

معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

گلستان به یک مقصد گردشگری در کشور تبدیل شده است

گلستان به یک مقصد گردشگری در کشور تبدیل شده است

 معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه گلستان در گذشته معبر گردشگری 18 میلیون نفر بود گفت: گلستان اکنون تبدیل به یک مقصد گردشگری در کشور شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان میرهادی قره سید رومیانی در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در محل نمایشگاههای بین المللی گرگان بین المللی کرد: برنامه و سیاست کلی نظام افزایش گردشگری به ظرفیت 5 برابر تاکنون است و گلستان توانسته با حضور و توانایی مدیران ارشد این سیاست ها را عملی کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی حامل پیام صلح و نشاط عمومی به دنیاست خاطرنشان کرد: استان گلستان با حضور فرزانگان و نخبگان شاهد تکاپو و اعتلای فرهنگ و تزریق نشاط به کل کشور شده است.

معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به قابلیت ها وظرفیت های موجود در گلستان گفت: با تعامل ایجاد شده بین اداره کل استان گلستان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امیدواریم در آینده نزدیک با فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد گردشگری پیش رویم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .