عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل بهزیستی در مرکز سامد و پاسخگویی مستقیم به مددجویان


حضور مدیرکل بهزیستی در مرکز سامد و پاسخگویی مستقیم به مددجویان

حضور مدیرکل بهزیستی در مرکز سامد و پاسخگویی مستقیم به مددجویان

در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید بمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط موثر وکارآمد و افزایش تعامل بین مسئولین و مردم، صبح امروز سه شنبه 14 دیماه، دکتر غفاری –مدیرکل بهزیستی استان در مرکز سامد استان حضور یافته و مستقیما به تماسهای مددجویان بهزیستی سراسراستان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان: مددجویان سراسراستان از طریق تلفن 111 سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد)مسائل ومشکلاتشان را بیان نمودندو مدیرکل بهزیستی استان درمدت حضور خود در دفتر سامد به درخواستها و شکایات مددجویان بهزیستی که با این سامانه تماس گرفته بودند، به صورت مستقیم پاسخ دادند.

دراین ارتباط مستقیم ، تمامی درخواست ها و مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت که ضمن ارائه راهکارهای لازم ،بخش عظیمی از این مشکلات با دستورهای مساعد از سوی مدیرکل جهت انجام مراحل اجرایی به حوزه های مربوطه ارجاع داده شد.

مدیر کل بهزیستی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و ارتباط مستقیم با مددجویان عزیز استان ،این سیاست دولت تدبیروامید را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب عنوان نمود که ضمن صرفه جویی در زمان وهزینه مردم ومسئولین ، افزایش رضایت عمومی و ارتقاء سطح پاسخگویی مسئولان به مردم را درپی خواهد داشت.

دکتر غفاری همچنین خاطرنشان ساخت: موارد ومسائل مطرح شده ازسوی مددجویان به دقت پیگیری و اقدامات لازم در حد مقدورات سازمان بهزیستی صورت خواهد پذیرفت.

 

حضور مدیرکل بهزیستی در مرکز سامد و پاسخگویی مستقیم به مددجویان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 963
  • کد خبر : 29112

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%