عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد


مدیرعامل گازگلستان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان و تنی چند از اعضای هیئت مدیره باحضرت آیت ا...نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان دیداروگفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی ،در این دیدار که با هدف بهره گیری از رهنمودهای ارزنده ای نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه گرگان انجام گرفت،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن ابراز خرسندی از توفیق فرصت کسب شده،گزارشی مختصری از اقدامات شرکت گاز براي توسعه هرچه بهتر گازرساني در سطح استان و عملكرد فعلي شركت ارائه نمود.

 وی در ادامه از اهتمام و توجه حضرت آیت ا...نور مفیدی نسبت به جایگاه شرکت گاز و همچنین همیاری با این شرکت در نیل به اهداف مورد نظر شرکت بویژه در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف تشکر کرد

 مدیرعامل گازگلستان همچنين ازنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان درخواست داشت با توجه به نفوذ کلام و تاثيرگذاري فرمايشات ائمه جمعه درسطح جامعه،همچنان این شرکت را یاری رسانده و درخصوص صرفه جويي در مصرف گاز به مردم شريف توصيه هاي لازم را به مردم عزیز ارائه فرمایند تا انشاء ا... فصل سرما را بدون هیچگونه نگرانی و مشکلی سپری نمائیم.

 در ادامه حضرت آیت ا...نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان نیزضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل گاز گلستان و هیئت همراه از زحمات مجموعه گازگلستان در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات رسانی و تلاش در جهت حفظ و صیانت از گاز طبیعی تقدیر کرد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .