عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد زنجیره تولید مبل در روستای عطاآباد شهرستان آق قلا با حمایت صندوق کارآفرینی گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت؛

ایجاد زنجیره تولید مبل در روستای عطاآباد شهرستان آق قلا با حمایت صندوق کارآفرینی گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: با حمایت این صندوق ، ایجاد زنجیره تولید مبل در روستای عطا آباد شهرستان آق قلا آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در حاشیه بازدید از اجرای طرح ایجاد زنجیره مبل در روستای عطا آباد در قالب طرح هر روستا یک محصول گفت: تاسیس یک تشکل واحد از تولیدکنندگان مبل در این روستا ضروری و با اهمیت است، چرا که با مدیریت متمرکز می توان طراحی و تولید را نظارت و کنترل کیفیت محصولات را رعایت نمود.

پهلوری با اشاره به نظارت بر تولید و کنترل کیفیت محصولات ،افزود: این امر موجب می شود مسیر برند سازی محصولات هموارتر می شود که حاصل آن بازاریابی بهتر، فروش و صادرات خواهد بود.

وی تاکید کرد: حمایت از زنجیره تولید مبل نظیر تولید ابر، رنگرزی،شیشه بری، طراحی، تولید ابزار و یراق و... از برنامه های صندوق کارآفرینی گلستان برای ایجاد زنجیره مبل در روستای عطا آباد شهرستان آق قلا می باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی گلستان اظهار داشت: روستای عطا آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در شهرستان کمتر برخوردار آق قلا و با فاصله 40 کیلومتری از مرکز استان و با وجود بیش از 50 کارگاه تولید مبل، از ظرفیت بسیار مناسب وبالایی جهت توسعه و تکمیل زنجیره و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار می باشد.

وی به اقداماتی که در راستای تبدیل روستای عطاآباد شهرستان آق قلا به قطب تولید مبل استان و حتی کشور ، گفت: با حمایت صندوق کارآفرینی گلستان تا کنون سه فقره تسهیلات اشتغال زایی با کارمزد 4 درصد پرداخت شده است و 10 پرونده دیگر نیز در دست اقدام و پرداخت می باشد.

ایشان، یکی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید گلستان را اجرای طرح هر روستا یک محصول ، هر خانه یک کارخانه دانست و گفت: با اجرای این طرح، اشتغالزایی را به روستاها برده و خانواده ها را از خدمات این صندوق بهره مند می کنیم

 

 

.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .