عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صادرکنندگان برتر استان گلستان تجلیل شدند

با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران:

صادرکنندگان برتر استان گلستان تجلیل شدند

صادرکنندگان برتر استان گلستان تجلیل شدند

با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ایران از 14 صادرکننده برتر استان گلستان تجلیل شد.

شامگاه پنج‌شنبه در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان گلستان که در سالن همایش‌های موسسه آموزش عالی شمس شهرستان گنبدکاووس و با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، حسن صادقلو استاندار گلستان، اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان گلستان و جمعی از صنعت‌گران و صادرکنندگان این استان برگزار شد از 14 صادر کننده برتر و یک صادر کننده ممتاز تجلیل به عمل آمد.

در بخش صنایع و محصولات لبنی شرکت صنایع شیر فجر گنبدکاووس به مدیرعاملی احمد ابراهیمی و شرکت شیر پاستوریزه گلستان (پگاه) به مدیرعاملی مهدی پاکدل به عنوان صادر کننده برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش صنایع غذایی، از شرکت صنایع غذایی گلستان عصاره با مدیرعاملی مرتضی حسینی مقدم و شرکت محصولات غذایی گلچین قابوس با مدیرعاملی خانم حسینی مقدم با اهدای لوح و تندیس برترین صادرکنندگان استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

در بخش صنایع فلزی شرکت‌های توسعه ساختمان‌های فولادی با مدیرعاملی امید شهیدی و صنایع فلزی پیشرو ساخت استرآباد با مدیرعاملی سید علی موسوی خورشیدی و در بخش گروه صنایع شیمیایی و پتروشیمی نیز شرکت‌های پارس پلاست شمال به مدیرعاملی سید محمد سید کریمی و رنگ‌سازی آبرنگ به مدیرعاملی آق محمد صحنه به عنوان صادر کننده برتر استان گلستان در یک سال گذشته معرفی شدند.

اراز ولی نائمی مدیرعامل شرکت کانسار خزر در گروه صنایع معدنی، امان گلدی حاجی زاده مدیرعامل شرکت خوراک دام و طیور تایماز و حبیب سلیمانی مدیرعامل شرکت پگاه جهان آرا در گروه خوراک دام و طیور به عنوان صادر کننده برتر معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

آقایان حسین‌علی شاهینی و حسین ناصری در بخش صادرات میوه و اسماعیل قلعه قافی در حوزه صادرات دام و طیور نیز به عنوان برترین صادرکنندگان استان گلستان مفتخر به دریافت لوح و تندیس زرین این همایش شدند.

گفتنی است در این همایش از تلاش‌های پر فروغ شرکت لبنی گلستان صباح و محمود ابراهیمی به عنوان مدیر عامل این شرکت که موفق به کسب عنوان برترین صادر کننده استان گلستان در پنج سال متوالی، صادرات بیش از 113 میلیون دلار در این سالها، افزایش 71 درصدی صادرات در سال گذشته و اختصاص 14 درصد کل صادرات استان گلستان تجلیل به عمل آمد وی به عنوان صادرکننده ممتاز مفتخر به دریفت همایل ویژه این همایش شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1396
  • کد خبر : 29205