عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت بیش از28میلیاردریالی خیرین گلستانی در9ماهه نخست امسال


مشارکت بیش از28میلیاردریالی خیرین گلستانی در9ماهه نخست امسال

مشارکت بیش از28میلیاردریالی خیرین گلستانی در9ماهه نخست امسال

مدیرکل بهزیستی گلستان درحاشیه همایش تجلیل ازخیرین استان که با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبد ،امام جمعه گنبدودیگر مسئولین استانی وشهرستانی وبیش از120 خیّر نیکوکار استان درشهرستان گنبد برگزارشد، از مشارکت 28 میلیارد و 471 میلیون و 597 هزار ریالی خیرین این استان در 9 ماه نخست امسال به بهزیستی خبر داد.

ابراهیم غفاری درحاشیه این مراسم و در مصاحبه با سیمای مرکز استان وخبرگزاری ها گفت: از این مقدارکمک های نقدی و غیرنقدی خیرین استان، مبلغ 15 میلیارد و 891 میلیون و 174 هزار و 554 ریال آن توسط مراکز غیردولتی (خیرین) و بقیه ان توسط مراکز دولتی بوده است.
وی ضمن تجلیل وقدردانی از کمک ها وحمایت های خیرین به بهزیستی ازابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان ساخت: از مجموع کمک های خیرین به این نهاد، مبلغ سه میلیارد و 502 میلیون و 434 هزار ریال توسط خیرین شهرستان گنبدکاووس بوده است.

وی در ادامه ازساخت یک واحد 'شیر خوارگاه' با ظرفیت 20 تا 30 نوزاد در مرکز گلستان خبر داد و افزود: زمین احداث این بنا توسط خیرین گرگانی تامین شده و تا پایان امسال عملیات ساخت آن آغاز می شود.
مدیرکل بهزیستی استان همچنین  از اجرای یک طرح اقتصادی با مشارکت خیرین در گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: مطالعات مقدماتی این طرح هم اکنون در حال انجام است و پس نهایی شدن مطالعات و کسب مجوزهای لازم، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

مشارکت بیش از28میلیاردریالی خیرین گلستانی در9ماهه نخست امسال

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 29232