عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخریب کومه های صیادان غیرمجاز در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال


تخریب کومه های صیادان غیرمجاز در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال

با دستور دادستان استان در راستای اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال، گشت مشترک ساحلی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع شیلات استان و دریابانی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: هدف از این عملیات شناسایی و قلع و قمع کومه های غیر مجاز صیادی بود که در نواحی ساحلی مرزی استان برپا شده اند.

سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب بیان داشت: در این عملیات که در منطقه سواحل مرزی و شهرستان گمیشان انجام شد تعداد 20 باب کومه صیادان غیر مجاز تخریب و 3 فروند قایق پارویی نیز توسط نیروهای یگان حفاظت منابع شیلات استان منهدم گردید.

همچنین در عملیات مشترکی دیگر نیروهای یگان حفاظت شیلات و دریابانی استان، جهت مقابله با صیادان غیر مجاز به دریا اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گفت: در این عملیات دو نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری در حوزه بندر ترکمن دستگیر و به پایگاه انتقال یافتند.

گفتنی است در این عملیات تعداد 1500 رشته دام غضروفی و تعداد 14 شاخه لنگر بلاصاحب نیز از دریا جمع آوری گردید و به پایگاه حوزه استحفاظی مربوطه منتقل شد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 29337