عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده در گلستان


برگزاری کمیته تخصصی ازدواج و تعالی خانواده در گلستان

کمیته فوق با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در محل ساختمان شماره 2 اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان , کمیته فوق با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در روز شنبه مورخ 25 دیماه در محل ساختمان شماره 2 اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

متقی معاون فرهنگی و امورجوانان استان هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده برای کارکنان دستگاههای اجرایی استان , کانونهای بسیج , کانونهای مساجد و خانه های فرهنگ شهرداری بیان نمود و افزود: در نظراست در آینده نزدیک کارگاه آموزشی فرزند پروری برای کارکنان دستگاه های اجرایی با مشارکت و همکاری مرکز مشاوره ترنم برگزار گردد.

متقی یکی دیگر از برنامه های مصوب را تقسیم بندی و برنامه ریزی دستگاه ها در بحث آموزش زوجین (پیش , حین و پس از ازدواج) دانست و گفت:هر دستگاه باید با برنامه ریزی قبلی در راستای هدف نهایی که همان افزایش آمارازدواج موفق و کاهش آمار طلاق در استان است گام بردارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .