عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه‌های اقتصادی استان به تعاونی‎های توسعه و عمران واگذار ‌شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

پروژه‌های اقتصادی استان به تعاونی‎های توسعه و عمران واگذار ‌شود.

 پروژه‌های اقتصادی استان به تعاونی‎های توسعه و عمران واگذار ‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،سعید مازندرانی در جلسه کارگروه امور اقتصادی، اظهار داشت: راهاندازی این تعاونیها جزء وظیفهمندی هر شهرستان است و نیاز است فرمانداران برای راهاندازی این تعاونیها کمک کنند.

وی افزود: حمایت از تعاونی ها یکی از رویکردهای مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مازندرانی تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درصدد تقویت تعاونیها با رویکرد جدید است چرا که معتقد است دیگر تعاونیها به صورت سنتی پاسخگوی نیازهای اقتصادی نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: مردمی کردن اقتصاد یکی از وظایف دولتها است و دولت موظف است که فعالیتهای اقتصادی را بین مردم توزیع کند.

مازندرانی با بیان اینکه مردم باید در اقتصاد مشارکت داشته باشند، افزود: راهاندازی تعاونیهای توسعه عمرانی شهرستانی و روستایی یک سیاست جدید در راستای تحقق مردمی کردن اقتصاد است و براین اساس وزارتخانه این مهم را پیگیری میکند.

وی اظهار کرد: همه شهرستانها باید نسبت به راهاندازی این تعاونی اقدام کنند و شرایط این تعاونی این است که نیم درصد از مردم هر شهرستان مشارکت داشته باشند و آورده اولیه برای راهاندازی این تعاونی 300 میلیون تومان برآورده شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: این تعاونیها فعالیتهای عمرانی و اقتصادی شهرستانها را شناسایی میکنند و باید این فعالیتها در اختیار تعاونیها قرار بگیرد.

مازندرانی با بیان اینکه با انجام این کار مشکلات مزایده در پروژهها برطرف میشود، افزود: از طرفی مردم با سهم اندک خود میتوانند در فعالیتهای اقتصادی و عمرانی شهر خود سهیم باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 549
  • کد خبر : 29499