عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هم اندیشی و گزارش دهی عملکرد و ارزیابی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان گلستان


برگزاری جلسه هم اندیشی و گزارش دهی عملکرد و ارزیابی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان گلستان

نشست و هم اندیشی و گزارش دهی عملکرد و ارزیابی معاونت فرهنگی و امور جوانان وکارکنان این حوزه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و امورجوانان استان گلستان ,نشست و هم اندیشی و گزارش دهی عملکرد و ارزیابی معاونت فرهنگی و امورجوانان و کارکنان این حوزه در روز دوشنبه مورخ 27 دیماه برگزار گردید.

 در ابتدا محمود متقی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی حوزه ورزش و جوانان در سال 95 به بیان شاخصهای ارزیابی وعملکرد و شیوه نامه اجرای برنامه ها و گزارش دهی و کسب امتیاز از سوی واحدهای مختلف در وزارت ورزش و جوانان پرداخت. متقی گفت: هر یک از کارشناسان حوزه ها می باید گزارشات برنامه ها را جمع بندی و به تایید واحد مربوطه دروزارتخانه رسانده وامتیازلازم راکسب نماید.

 ایشان درادامه به پیگیری مصوبات ستادساماندهی امورجوانان اشاره داشت و افزود: کارشناسان درقسمتهای مختلف می بایست پیگیر اجرای مصوبات در دستگاههای عضو ستاد باشند و گزارش پیگیری خود را کتباً به معاونت اعلام نمایند.

در ادامه هر یک از همکاران به بیان فعالیتهای صورت گرفته اشاره داشتند و در نهایت معاونت فرهنگی و امور جوانان خواستار سعی و تلاش بیشتر همکاران در حوزه های مختلف از جمله : ازدواج ,اوقات فراغت و گردشگری , سازمانهای مردم نهاد جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .