عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاري ناوگان حمل‌ونقل روستايي باتسهيلات 4 درصد آغاز شد

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي گلستان:

واگذاري ناوگان حمل‌ونقل روستايي باتسهيلات 4 درصد آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه بین سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، اتحاديه شركت‌هاي تعاوني سواري كرايه بين شهري كشور، شركت ايران خودرو و صندوق كارآفريني اميد واگذاري ناوگان حمل‌ و نقل روستايي با تسهيلات 4 درصدآغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان- مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گفتگو با خبرنگاران درباره شرايط واگذاري و همچنين مشخصات خودروها و شرايط تسهيلات به متقاضيان و فعالين حمل‌ونقل روستايي اظهار داشت: مسئوليت بررسي دارا بودن شرايط اخذ تسهيلات به عهده متقاضي است. متقاضي حق واگذاري و يا صلح ثبت‌نام صورت گرفته را به غير ندارد و در ابتدا به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه نموده و درخواست و مدارك لازم را جهت بررسی و اقدام لازم ارائه می دهد.

 وی در ادامه افزود: پس از بررسي مدارك و شرايط متقاضي توسط اداره كل استان،اخذ تعهد و تعيين مسير فعاليت صورت گرفته و افراد واجد شرایط از سوي این اداره كلبه صندوق کار آفرینی امید جهت تشكيل پرونده و اعتبار سنجي ارسال می گردد.

 میقانی با بیان اینکه متقاضياني كه تكميل پرونده شده‌اند از سوي صندوق به اداره كل استان جهت معرفی به نماينده‌ اتحاديه شركت‌هاي تعاوني سواري كرايه بين شهري در استان معرفی می گردند، تصریح نمود: صدور پيش‌فاكتور براي متقاضياني كه اطلاعاتشان در سامانه مربوطه ثبت شده است از سوي نمايندگي شركت (معرفي‌شده از سوي اتحاديه) و ارسال تصويرپيش‌فاكتورها و فهرست متقاضيان به دفتر حمل ونقل مسافر توسط اتحاديه از جمله روند پیگیری جهت دریافت این تسهیلات می باشد.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان در مورد شرایط واگذاری خودروها بیان داشت: در این دوره شرکت ایران خودرو واگذاری خودرو سمند بنزینی و دوگانه سوز را در نظر گرفته است که مبلغ 80 درصد قیمت خودرو با بهره 4 درصد توسط صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واگذار می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط تعیین شده، فرصتی پیش آمده تا خودروهای شخصی که در مسیرهای روستایی در حال فعالیت می باشند را ساماندهی نموده و در صورت مشارکت بخشداران و دهیاران این اداره کل آمادگی لازم جهت همکاری دارد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .