عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشتركين گاز از وسايل گازسوز پرمصرف وغير استاندارد خودداري كنند


مشتركين گاز از وسايل گازسوز پرمصرف وغير استاندارد خودداري كنند

 مدیر عامل گاز گلستان در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شرکت گفت:مشتركين گرامي توجه داشته باشند حد الامكان سعي كنند جهت تامین گرمایش منزل از وسايل گاز سوز پر مصرف و غير استاندارد استفاده نكنند.

وي افزود:استفاده از تک شعله جهت گرم کردن منزل بسیار خطر آفرین است و نمی توان از آن به عنوان جایگزین وسایل گرمایشی استفاده كرد لذا گاهاً درطول سال شاهد حوادث ناگواری هستیم که بواسطه آن صدمات بسيار سنگين و جبران ناپذیری به هم استانیهای عزیز وارد می شود.

مهندس جمال لیوانی تصريح كرد: درحال حاضرگاز طبيعي بعنوان یکی از نیازهای اساسی مردم بالاترين حجم را در سبد انرژي دارد و شركت گاز تمام تلاش خود را بويژه در فصل سرما براي تامين انرژي پايدار و مستمر بكار مي گيرد ، بنابراين ازتمامی مصرف کنندگان عزیزاستان عاجزانه تقاضا داریم که درمصرف اين نعمت خدادادي نهایت صرفه جوئی را بعمل آورده و شکرگزار این نعمت الهی باشیم .

وی در ادامه گفت:ازمهمترین موارد دیگری که مشترکین عزیز باید به آن توجه داشته باشند تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین 18 تا 21 سانتیگراد مي باشد كه دماي رفاه بوده رعايت آن نقش زيادي در كاهش مصرف گاز دارد.

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه اظهارداشت:مشترکین گرامی با یک درجه کاهش دمای منزل می توانند 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی نمایند که این امر ضمن اینکه موجب کاهش هزینه گاز بهای آنها می شود تاثیر بسزایی نیز در استمرار جریان گاز برای سایر هموطنان عزیز بویژه شمال کشور دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .