عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از ورزشکاران مدال آور ، پزشکان وکارمندان نمونه و همکاران دخیل درتوفیقات مدیریت درمان


تجلیل از ورزشکاران مدال آور ، پزشکان وکارمندان نمونه و همکاران دخیل درتوفیقات مدیریت درمان

تجلیل از ورزشکاران مدال آور ، پزشکان وکارمندان نمونه و همکاران دخیل درتوفیقات مدیریت درمان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، طی مراسمی از مدال آوران رشته های ورزشی درالمپیاد سارمان تامین اجتماعی ونیز روسای مراکز و کارشناسان ستادمدیریت درمان استان به جهت کسب رتبه برتر درجشنواره شهید رجایی و اخذ گواهینامه ایزو تقدیر شد.

 دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان دراین جلسه با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی درتوفیقات اخیر از جمله توفیقات ورزشی و مدیریتی تاکید کردکه این توفیقات تصادفی نبوده وپیرو برنامه ریزی دقیق و وجود استراتژی به دست آمده است.

دکتر نصرتی این توفیقات را به حضور همکاران استان تبریک گفت وابراز امیدواری کرد که این توفیقات درآینده نیز تداوم داشته باشد.

دراین جلسه از مسئول ورزش استان ، سرپرست و اعضای تیم والیبال به جهت کسب مقام قهرمانی کشور ، همکار گرامی علیرضا اسلامی به جهت کسب مقام نایب قهرمانی درالمپیاد کشتی و روسا وکارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان به جهت کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی و اخذ گواهینامه ایزو ، با اهدای لوح سپاس وهدیه تقدیر شد.

همچنین با اعطای لوح تقدیر و هدیه از پزشکان نمونه استان نیز به نامهای دکتر نورزاد مقدم و دکتر گلفروش به ترتیب از پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان و بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و نیز علیرضا لطفی به عنوان کارمند نمونه ستاد مدیریت درمان گلستان تجلیل به عمل آمد.

دربخشی از این جلسه اورسجی سرپرست تیم والیبال مدیریت درمان با ارائه گزارشی روند حضور تیم درالمپیاد کشوری سازمان و چگونگی طی طریق تا قهرمانی کشور را تشریح نمود و از مسئولین درخواست کرد که حمایتهای خود را از این تیم افزایش دهند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .