عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 50 درصدی برنامه های فرهنگی ورزشی گلستان در فجر 95


افزایش 50 درصدی برنامه های فرهنگی ورزشی گلستان در فجر 95

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت که امسال 300 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اجرا می شود که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد دارد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان بهمن طیبی در نشست ستاد خبری فجر گلستان اظهار داشت: مهمترین برنامه در روز اول جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ، استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به ایران است و پس از آن رژه نمادین از فرودگاه گرگان تا گلزار شهدای این شهرستان با حضور اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های در نظر گرفته شده در این حوزه در بخش های قهرمانی و همگانی است که گلستان در این مدت میزبانی از چند رقابت کشوری را برعهده دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: آغاز دومین دوره رقابت های فوتبال لیگ ادارات استان و اجرای طرح ملی استعدادیابی برای این ایام برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد که به مناسبت دهه فجر رویداد ملی استعدادیابی در 6 رشته ورزشی کشتی، کاراته، سوارکاری، تنیس روی میز، کبدی و دو و میدانی در گلستان برگزار می شود.

طیبی عنوان کرد: این طرح از 19 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در فاضل آباد، گشایش سالن پینگ پنگ در بندرگز و چند پروژه ورزشی از دیگر برنامه های این مناسبت در گلستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از بهره برداری اولین پیست اتومبیلرانی در دهه فجر امسال نیز خبر داد و گفت: این مجموعه تنها پیست آسفالت در شمال کشور بوده که در ورزشگاه کریم آباد گرگان در حال ساخت است.

طیبی افزود: این پیست 5 هزار متر مربع مساحت دارد و احداث آن از 4 ماه پیش آغاز و هم اکنون در مرحله آسفالت ریزی قرار دارد.

وی گفت: همزمان با افتتاح این پیست در دهه فجر امسال عملیات ساخت پیست آفرود هم آغاز خواهد شد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی؛ بیشتر برنامه های حوزه ورزش و جوانان در این ایام با حضور گروه های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می شود تا فرصتی برای آشنایی بیشتر آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش نسل های گذشته فراهم گردد.

طیبی یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار از دیگر برنامه ریزی ها برای این ایام است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .